nedelja, 28. september 2014

Jesenska kampanja

Končno je prišla jesen, čas ki je vsaj zame najlepši, sploh kar se tiče ribolova. Čas, ko narava spreminja barvo, sončni žarki oddajajo še zadnje moči. Jutra so sveža, dnevi topli. Kljub temu, da so dnevi krajši, me to niti ne moti. Letos smo imeli izredno nestanovitno vreme, pravega poletja praktično ni bilo. Veliko je bilo vremenskih ekstremov. Zato sem se začetka jeseni še toliko bolj veselil.

V mislih sem si že planiral novo kampanjo. Tokrat sem za razliko od ostalih vedel vsaj nekaj dni prej, tako da sem si lahko v miru pripravil vse potrebno. Planiral sem, da bom za vodo v četrtek in ostal vse do nedelje. Nekako ustaljena praksa. 

Veliko nisem razmišljal o samih pozicijah. Nekako sem želel odloviti na poziciji nasproti pumpe, poziciji, ki je celi dan na soncu in ti nudi res lep razgled. Poleg vsega je pozicija odmaknjena in ti nudi mir, kar mi zadnje čase veliko pomeni. Letos dosti prelovim sam in mi na trenutke prav ustreza. Tako lahko še bolj odmislim vsakodnevne skrbi, se napolnim z novo energijo in kar je najpomembnejše uživam tam, kjer sem najraje. Za vodo.

Ko sem prišel za vodo sem napihnil čoln in začel z zlaganjem opreme nanj. Ker je bilo dovolj časa sem nameraval peljati v dveh rundah, nakar me prijetno preseneti Medo in se ponudi, da mi s svojim čolnom pelje eno rundo. Tako sem imel hitro vse potrebno na poziciji.

Popoldan so bile napovedane manjše plohe, zato sem želel čimprej postaviti tabor in vso opremo pospraviti v šotor. Šele nato sem se odpravil s sonarjem raziskovati teren.



Bojo sem postavil blizu grma, na mesto kjer je bil teren razgiban s polno previsi. Na hitro sem nahranil s koruzo, drobnimi peleti, halibut peleti in narezanimi bojlami. Vse skupaj sem prelil s tekočo aromo. 



Nekako sem razmišljal v tej smeri, da je voda že dokaj hladna in se zna riba umakniti nazaj v globino. Vremenska napoved za prihodnje dni je bila kar obetavna, za jesen prijetno visoke temperature, čez dan bi se naj pokazalo tudi sonce. Takrat bom spremljal aktivnost ribe in če bo potrebno bom z eno palico lovil še bližje robu.

Vremenski podatki:
Temperatura zraka: čez dan okoli 20°C, ponoči 8°C
Temperatura vode: 17°C
Zračni tlak: prvi dan 1025hPa, nato je vse dni naraščal do 1031hPa
Veter: pretežno brez vetra
Vreme: spremenljivo




Po zadnji kampanji, ko sem izgubil ogromno rib, sem tokrat še več časa namenjal samim navezam. Naredil sem si povsem nove naveze, pri katerih sem uporabil trnke velikosti 2. Vsaj zame zelo velike trnke, saj sem bil po večini navajen uporabljati velikost 4 in 6. Prav tako nisem kompliciral z raznimi gumicami, ampak sem si navezal klasično navezo, brez vseh dodatkov. Pred vrvico sem uporabil plastificirano od Sufixa, katero sem olupil le od trnka do vabe. Te vrvice rad uporabljam, ker se pri samem metu težje zamotajo, prav tako so bolj trpežne ob kontaktu z ovirami.

Prvi prijem
Ni dolgo trajalo in že je zvok signalizatorja prerezal tišino. Hitro sem bil pri palici in nežno zategnil. Ob zategu mi je najprej padlo na misel upanje, da se mi riba kje ne sname. Lepo z občutkom sem jo spravljal k sebi, nisem ji pustil preveč prostora, saj sem imel blizu rob, kjer je bilo polno vej in potopljenih dreves. V takem primeru bi moral na čoln in reševati ribo iz ovir. Zato sem bil toliko bolj vesel, da sem ribo kljub upiranju uspel spraviti do podmetalke. Na hitro sem jo poslikal, ji oskrbel gobček in jo vrnil nazaj v njeno kraljestvo. Premamila sta jo dve bojli CC Moore Equinox


Kakšno uro kasneje sem imel še en prijem, tudi tokrat luskinar, dolg kot ponedeljek. 




Tudi njega je premamila enaka bojla. Kot kaže se bojla odlično obnese glede na samo temperaturo vode in letni čas, zato sem dal še na eno palico enake bojle. 

Vsak dan sem imel priliko občudovati sončni zahod

Ponoči je bilo vse mirno, tako da sem se pošteno naspal. Zjutraj sem bil hitro pokonci, vedno pred 6h. 

Jutranja kavica




Z eno palico sem lovil ob levem robu. Taktika se je pokazala za pravilno, saj sem dobil na to palico kar nekaj rib. 



Mali krapek, vendar če se bo lepo skrbelo zanj zna še zrasti v pravega kapitalca


Pogled na pozicijo


Vmes se mi na kratko oglasi sprejemnik. Nekaj časa počakam in vse je bilo tiho. Razmišljal sem ali je celo somič. In čez nekaj časa spet. Potegnem sistem ven, na trnku je bila babuška. Kljub temu, da se nekateri kraparji obnašajo do nje zaničevalno, sam mislim ravno nasprotno. Če pride na krmišče babuška, ni hudič da ne bo za njo prišel tudi krap. Previdno sem jo odpel in spustil nazaj. Do vseh rib se je potrebno obnašati enako spoštljivo. 


Čez dan je bilo prijetno toplo zato sem užival pred šotorom in opazoval okolico. Na trenutke je bilo sonce tako močno, da sem se umaknil v senco. Tako je bilo čez dan, proti večeru, ko se sonce skrije za pohorje se pošteno shladi. Tudi to noč ni bilo aktivnosti, zato sem udobno spal vse do jutra. Kljub temu, da je bila zunaj tema sem se umil, premetal sisteme, nahranil pozicijo in si skuhal kavo.





Shimano BBLC + Sonik SK3 XTR 12ft 3lb full cork



Čez dan sem izgubil prvo ribo. Na palici, katero sem imel obrnjeno proti sredini sem imel močan prijem. Takoj sem dobil občutek, da gre za večjo ribo, saj ni bilo kratkih cukanj. Čutil sem le njeno težo. Počasi sem jo spravljal k sebi. Hotel sem jo dvigniti na površje, da bi videl kako in kaj, vendar mi je v trenutku pritisk na palico popustil in riba se je snela. Malce jezen, ker mi je ušla sem preveril sistem, vendar tu nisem našel vzroka. Kot kaže se ni dobro piknila. Nič zato, zamenjam vabo in ponovno vržem v enako smer. Poleg sem dodal tudi pva mrežico napolnjeno z drobnimi peleti in zmletimi bojlami. 

Pozno popoldan se mi oglasi signalizator na palici, katero sem imel ob levem robu. Ker je bil v tistem času ravno kolega na obisku, mi je pomagal pri fotografiranju.







Prelep ambient
V nedeljo okrog 12h sem zaključil in vso opremo pospravil. Še zadnjič sem preveril pozicijo, pogledal če je še kje kakšna smet in pozicijo zapustil tako kot je potrebno. Čisto in neokrnjeno. 

V tem času sem imel 7 prijemov, od tega sem dobil 5 krapov, eno babuško, ena riba se mi je med drilom snela. Glede na samo število prijemov sem z realizacijo zadovoljen, saj nisem izgubil veliko rib. Na hitro sem pospravil opremo v avto in se odpravil proti domu. Malo se mi je mudilo, ker sem bil popoldan zmenjen z nekom, ki je kupil moje signalizatorje. Kar nekaj časa sem razmišljal, da bi svoje Delkime prodal in šel nazaj na Att-je. Nič ne rečem čez Delkime, so dobri in zanesljivi signalizatorji, vendar ko imaš enkrat Att-je se težko navadiš na kaj drugega. Zato sem šel naslednji dan v Avstrijo po nove signalizatorje. Kako se bodo obnesli javim v naslednjih kampanjah.

ATTs 3+1 Delux reciver



Lep pozdrav, pa čimveč uživajte za vodo!

Ni komentarjev:

Objavite komentar